Firmy si mohou nákupem TECHcoinů podpořit vlastní aktivity či aktivity spolupracujících středních škol na podporu zájmu o odborné vzdělávání a nebo mohou podpořit zaevidování kroužků či jiných volnočasových aktivit v dané oblasti. Tedy např. firma si zakoupí 30 TECHcoinů, 15 na vlastní aktivity a 10 na podporu aktivit středních odborných škol a 5 TECHcoinů např. na podporu robotiky v daném kraji. Je možné podpořit konkrétní aktivity či jen vymezit okruh zájmů a projekt pak vyúčtovává, jaké aktivity byly podpořeny. Firma má tedy hmatatelně buď jednou za rok či pravidelně měsíčně report, jak se jejich podpora projevila prakticky v zájmu žáků.

Nákup TECHcoinů na aktivity s ročním vyhodnocením

500


  • Evidence subjektu do systému ELED Technikiády v kategorii Poskytovatel aktivit (PAT)
  • Evidence poskytovaných aktivit v ELED Technikiády (rozsah dle platného ceníku Technikiády)
  • Zobrazení poskytovatele aktivity na mapě Technikiády
  • Vystavení účastnického dekretu pro daný ročník
  • Pozvánka zástupce poskytovatele aktivity na regionální setkání partnerů Technikiády
  • Přiřazení aktivit a subjektu do regionální sekce, pokud je aktivní
  • Přiřazení aktivit a subjektu do oborové sekce, pokud je aktivní
  • Roční report zapojených škol, počtu žáků a vyhodnocení spokojenosti žáků s aktivitou
Nákup TECHcoinů na aktivity s čtvrtletním vyhodnocováním

600


  • Evidence subjektu do systému ELED Technikiády v kategorii Poskytovatel aktivit (PAT)
  • Evidence poskytovaných aktivit v ELED Technikiády (rozsah dle platného ceníku Technikiády)
  • Zobrazení poskytovatele aktivity na mapě Technikiády
  • Vystavení účastnického dekretu pro daný ročník
  • Pozvánka zástupce poskytovatele aktivity na regionální setkání partnerů Technikiády
  • Přiřazení aktivit a subjektu do regionální sekce, pokud je aktivní
  • Přiřazení aktivit a subjektu do oborové sekce, pokud je aktivní
  • Roční report zapojených škol, počtu žáků a vyhodnocení spokojenosti žáků s aktivitou
  • Čtvrtletní report zapojených škol, počtu žáků a vyhodnocení spokojenosti žáků s aktivitou
  • 2 aktuality v průběhu roku na webových stránkách či sociálních sítích